Schokoberge - Csokihegyek


                             Schokoberge


Das Rezept habe ich auf der Chefkoch Internetseite gefunden von beast354. - nur ein wenig geändert.

Da ich auch davon verschenken möchte, habe gleich die doppelte Menge gebacken.


Zutaten für ca 42-45 Stück.


800 g Mehl, 

1 Priese Salz,

300 g Zucker,

4 Eier,

400 g Butter,

160 g Kakaopulver,

160 g Nutella,

----------------------------

Schokolade und geraspelte Cocos zum dekorieren


Zubereitung:

Alle Zutaten in die Schüssel geben und mit der Maschine verkneten.

Walnussgrösse Menge vom Teig abzupfen und mit der Hand schön formen. 

Auf ein mit Backpapier oder Backfolie belegtes Blech legen.

Im vorgeheiztem Backofen bei 140° Unter-Oberhitze ca 15 Minuten backen.

Wenn sie ausgekühlt sind kann man mit geschmolzene Schokolade oder Kuvertüre überziehen... nach Geschmack...

In gutschliessender Dose lange haltbar.



 


                                 Csokihegyek


Egy német internetoldalról használtam a receptet, de több helyen is láttam már. Felhasználó-neve beast354

Megtetszett a recept, gondoltam, megsütöm. Azt igérte, napról napra finomabb lesz.

Ma, hogy leírom a receptet, már 4 napos...és nagyon finom. A sütés utáni kóstolásnál eléggé száraznak tűnt, de most omlós lett. 

Mivel ajándékba is megy belőle, rögtön dupla adagot sütöttem.


Hozzávalók: 42-45 db-hoz


800 g liszt,

1 csipet só,

300 g cukor,

4 db tojás,

400 g vaj, (szobahőmérsékletű)

160 g kakaópor, (cukrozatlan, sötét)

160 g Nutella,

----------------------------

Csoki a díszítésre: én keserűcsokival bevontam, a fehércsokival pedig a hegycsúcsokat próbáltam havassá tenni.

Egy kis reszelt kókusz


Elkészítése:

Mindent egy keverőtálba teszünk, összegyúrjuk. Legjobb, ha géppel végezzük, hogy a kezünktől fel ne melegedjen a tészta.

Diónagyságú darabokat csípünk ki a tésztából és kézzel hegy alakura formáljuk.

Egy sütőpapírral bélelt tepsire rakjuk a sütiket. 

Előmelegített sütőben 140°-nál kb 15 percig sütjük.

Amint kihűltek, bevonjuk őket tetszés szerint gőz felett melegített csokival. Majd a csúcsát megszórhatjuk kókuszreszelékkel.

Jól zárható dobozban sokáig eláll. Egy pár nap után sokkal finomabb, mint frissen. 








 

Kommentare